Pomoc pri reklamácií Apple

Doporučenie pri uplatnení záruky Apple.


  • V prípade že je doklad vystavený na firmu resp. na IČO záruka je v zmysle obchodného zákonnika 1 rok /12 mesiacov/
  • V prípade uplatnenia reklamácie na výrobok do 12 mesiacov je protokol o oprave súčasne odborným posúdením výrobku autorizovaným servisom.
  • V prípade že ide o pozáručnú opravu je protokol o oprave súčasne zmluvou o dielo.
  • V prípade že zákazník zakúpil zariadenie na Slovensku ktoré je v druhom roku záruky, ale jeho pôvod je mimo SR musí zariadenie reklamovať u svojho predajcu.

V prípade že je iPhone v 1. roku záruky spravidla nie je nutné doložiť doklad o kúpe, ale neplatí to vždy. Apple si vyhradzuje právo takýto doklad v prípade nutnosti požadovať. Ak ho zákazník stratil, alebo zariadenie dostal ako darček a už nemá možnosť tento získať, záruka mu bude uznaná len v prípade, že mu ju uzná firma APPLE. Overenie záruky.

Pri odovzdávaní iPhonu do servisu je potrebné aby ste vypli na svojom zariadení funkciu Find My iPhone

Odblokovanie Apple ID je možné iba cez Portál pre vytvorenie a správu vášho AppleID účtu alebo na Apple phone support: +420 800 700 527 Naše servisné stredisko túto službu neposkytuje.


ČO SPOLOČNOSŤ APPLE UROBÍ V PRÍPADE ZÁRUČNEJ REKLAMÁCIE?

Ak v rámci tejto záruky podáte platnú reklamáciu, spoločnosť Apple podľa svojho výberu:

  • opraví produkt Apple pomocou nových alebo už použitých dielov porovnateľných s novými dielmi, pokiaľ ide o výkon alebo spoľahlivosť; alebo
  • vymení produkt Apple za produkt, ktorý je aspoň funkčne porovnateľný s daným produktom Apple a ktorý sa skladá z nových alebo už použitých dielov porovnateľných s novými dielmi, pokiaľ ide o výkon a spoľahlivosť.

V prípade, ak bude produkt alebo jeho súčasť vymenená alebo vám bude poskytnutá finančná náhrada, akákoľvek náhradná položka sa stáva vaším vlastníctvom a vymenená položka alebo položka, za ktorú ste získali finančnú náhradu, sa stáva vlastníctvom spoločnosti Apple.

Na náhradnú súčasť alebo produkt, prípadne opravený produkt Apple sa vzťahuje zostávajúca záruka pôvodného produktu Apple alebo deväťdesiat (90) dní odo dňa výmeny alebo opravy, podľa toho, ktorá záruka vám poskytne dlhšie pokrytie.

Táto záruka sa neuplatňuje: a) na spotrebné súčasti, ako napríklad batérie alebo ochranné vrstvy, ktoré po čase zoslabnú, za predpokladu, že porucha nevznikla v dôsledku nedostatku materiálu alebo spracovania; b) na vizuálne poškodenie vrátane, nie však výhradne, škrabancov, preliačenín alebo poškodených plastov na konektoroch; c) na škody spôsobené používaním s iným produktom; d) na škody spôsobené nehodou, zlým zaobchádzaním, nesprávnym používaním, kontaktom s tekutinou, ohňom, v dôsledku zemetrasenia alebo iných vonkajších faktorov; e) na škody spôsobené prevádzkou produktu Apple v rozpore s používateľskými príručkami, technickými špecifikáciami a ďalšími zverejnenými pravidlami používania produktu Apple; f) na škody, ktoré vznikli pri servise (vrátane aktualizácií a rozšírení) vykonávanom inou osobou ako zástupcom spoločnosti Apple alebo autorizovaným poskytovateľom servisných služieb spoločnosti Apple ("AASP"); g) na produkt Apple, ktorý bol upravený s cieľom pozmeniť jeho funkčnosť alebo vlastnosti bez písomného súhlasu spoločnosti Apple; h) na chyby spôsobené bežným opotrebovaním v dôsledku používania alebo iné chyby v dôsledku bežného časového opotrebovania produktu Apple; alebo i) ak bolo niektoré sériové číslo z Produktu Apple odstránené alebo zničené; alebo j) ak bol produkt ukradnutý alebo ak sa spoločnosť Apple oprávnene domnieva, že produkt je ukradnutý, na základe informácií poskytnutých orgánmi činnými v trestnom konaní. 

V prípade, že požadujete servis v krajine odlišnej od krajiny kúpy produktu Apple, spoločnosť Apple môže opraviť alebo vymeniť produkty a ich súčasti za porovnateľné produkty a súčasti, ktoré spĺňajú miestne normy.

Zariadenia, ktoré sú posielané do servisu prepravnou službou musia byť riadne zabalené, najlepšie v originálnom obale vrátane príslušenstva, pri zariadení musí byť pribalený záruční list, dodací list alebo faktúra. C.C.C. s.r.o. neručí za prepravu zariadení ktoré nie sú originálne zabalené a nemôže uznať záruku pokiaľ dôjde k ich poškodeniu pri preprave.

Potrebujete pomoc?

Získajte všetky informácie o podpore od spoločnosti Apple na jednom mieste:

www.apple.com/sk/support

Telefonická podpora:

+420 800 700 527 telefonická podpora v českom jazyku.

0800 004640  telefonická podpora v anglickom jazyku.

čísla telefonickej podpory na celom svete www.apple.com/support/contact/phone_contacts.html

Akékoľvek otazky a pripomienky posielajte na adresu apple@ccc.sk

Užitočné odkazy:

Databáza kradnutých iPhonov v Českej republike

Databáza ukradnutých Apple zariadení na Slovensku

Spoznajte svoj iPhone

Kde nájdem sériové číslo

Pomoc s nabíjanim iPhone iPad

Nájsť môj iPhone

Pomoc s kódom zabudnuté heslo alebo zablokované zariadenie

Overenie záruky

Výdrž batérie


Prevádzkovateľ e-shopu

Cinema, s.r.o.
Makovického 8, Žilina
+421 911 967 754
info@vasmobil.sk
Po-Pi: 09:00 - 16:30
So: zatvorené
Facebook

Nákup na splátky

Quatro - jednoduchý nákup na splátky

Ako postupovať pri kúpe tovaru cez Spotrebiteľský úver Cetelem ON-LINE

Bezpečný nákup

Tento e-shop je certifikovaný.